Kontakt Lukk

Hei og velkommen til oss!

31 00 15 50
Åpningstider kundesenter og chat:
Mandag - fredag 08.00 - 15.30

Kontakt oss
Spørsmål og svar

Glitre SmartBox Bedrift

Vi tilbyr nå Glitre SmartBox som hjelper deg med å hente ut verdifull data om strømforbruket til din bedrift. Her kan du enkelt følge med på strømforbruket til din bedrift LIVE akkurat nå. Slik kan du enklere ta grep for å redusere strømforbruket på tider av døgnet strømprisen er høy.

4G-dekning

fra Telenor

LIVE-data

på min side

TA KONTROLL

over strømforbruket

REDUSER

strømregningen

Kr 1250,- eks mva

Pris for brikken

Kr. 50,- pr mnd eks mva

Pris for tjenesten

Kr. 1250,-  eks mva (pris for brikken)
Kr. 50,- pr mnd eks mva (pris for tjenesten/løpende kostnad)

  • Avtalen forutsetter en aktiv strømavtale med Glitre Energi Strøm
  • Gjelder kun for bedrift
  • Avtalevilkår

Kundecase Aulie Bakeri

Driver man bakeri er strøm en svært viktig innsatsfaktor i produksjonen, ikke minst når strømprisene er unormalt høye. Da er det ekstra viktig å følge nøye med på strømforbruket, så forbruket ikke blir høyere enn strengt nødvendig.

Hos Aulie Lompebakeri følger de løpende med på strømforbruket, minutt for minutt i sanntid. Hvordan? Med Glitre SmartBox for bedrift plugget i strømmåleren, vil dataene hentes ut og gi innsikt i bedriftens strømforbruk akkurat nå. Løsningen tilbys alle våre bedriftskunder!

Nye MIN SIDE og Glitre SmartBox gir oss verdifull innsikt for å drive rasjonelt, når det gjelder strømforbruk.
Vi ser umiddelbart effekten å slå av eller trappe litt ned på strømforbruket ved ekstra høye timepriser, sier Steinar Aulie.

SPØRSMÅL OG SVAR

Må jeg ha en strømavtale fra Glitre Energi Strøm for å bestille Glitre SmartBox? +

Ja! For å bestille Glitre SmartBox må du ha en strømavtale hos oss i Glitre Energi Strøm. Det spiller ingen rolle hvilken avtale du har så lenge du er kunde hos oss.

Hvordan installerer jeg Glitre SmartBox? +

Du plugger Glitre SmartBox direkte inn i strømmåleren din, det er kun ett sted det er plass til den. Brikken har tosidig tape på baksiden så du får festet den trygt i skapet.

Installasjonsguide til Glitre SmartBox finner du her!

Hvordan åpner jeg HAN-porten? +

Kontakt nettselskapet ditt (ikke strømselskapet) for å få åpnet HAN-porten.

Har du Glitre Energi Nett, logg inn på deres Min Side her. Gå til Min profil og velg skjemaer. Her vil du finne skjema for HAN port som må sendes inn. Du vil få en bekreftelse på e-post når din HAN port er åpnet. Dette tar kun få dager!

Trenger Glitre SmartBox oppdateringer og vedlikehold? +

Glitre SmartBox er utviklet så den oppdateres og konfigureres automatisk, og den trenger verken vedlikehold eller ettersyn.

Den har en innebygd energireserve som gjør at den overlever strømbrudd, i tillegg til at den har temperatur-, trykk- og luftfuktighetssensor.

Jeg angrer på kjøpet, hva gjør jeg? +

Du kan angre på kjøpet av Glitre SmartBox innen 14 dager. Her finner du angrerettskjema!

Har det gått mer enn 14 dager og du har tatt i bruk Glitre SmartBox er boksen din til odel og eie. Ønsker du å avslutte tjenesten før det har gått 12 måneder av nedbetalingstiden må du fortsatt betale restbeløpet på selve boksen. Restbeløpet på Glitre SmartBox vil da komme på din neste faktura!

Har du spørsmål om angrerett ta kontakt med vår hyggelige kundeservice!

Lurer du på noe vedrørende Glitre SmartBox? Ta kontakt med oss!