Kontakt Lukk

Hei og velkommen til oss!

31 00 15 50
Åpningstider kundesenter og chat:
Mandag - fredag 08.00 - 15.30

Kontakt oss
Spørsmål og svar

Veiledning ved klage

Her finner du dine klagemuligheter som kunde i Glitre Energi Strøm.

Vi i Glitre Energi Strøm ønsker i hovedsak å løse alle klagesaker og ha svært fornøyde kunder til enhver tid.
Hvis du er uenig i vår avgjørelse, vil vi gjerne at du kontakter den som behandlet klagesaken din. Løser vi uenigheten på denne måten, vil det være det beste for begge parter.

Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på tlf  31 00 15 50

Mandag-fredag kl. 08.00-15.30

Skulle vi likevel ikke klare å løse saken din?

Da har du som kunde flere klagemuligheter i strømmarkedet!

Elklagenemda

Elklagenemda er en nøytral og uavhengig nemnd som behandler tvister mellom strømkunder og strømleverandører eller nettselskap. (De behandler ikke klager for næringskunder). Slik klager du til Elklagenemda!

Forbrukertilsynet

Forbrukertilsynet fører tilsyn med at det i markedsførings av strømavtaler gis riktig og fullstendig informasjon. De sikrer også at avtalevilkårene som benyttes av strømleverandørene og nettselskapene er rimelige og balanserte. De tar også i mot klager og tips!

Forbrukerrådet

Forbrukerrådet er en uavhengig interesseorganisasjon som hjelper forbrukerne og påvirker styresmakter og næringsliv i en forbrukervennlig retning.

Trygg Strømhandel

Gjelder klagen din Trygg Strømhandel, bes strømkunder som ønsker å kontakte sertifiseringsorganet DNV GL å kontakte Elklagenemnda. Trygg strømhandel kan kontaktes pr e-post for andre henvendelser!