Kontakt Lukk

Hei og velkommen til oss!

31 00 15 50
Åpningstider kundesenter og chat:
Mandag - fredag 08.00 - 15.30

Kontakt oss
Spørsmål og svar

Har du flyttet eller skal du flytte? Husk å melde fra til oss. Vi hjelper deg gjerne med det praktiske.

Skal du flytte?

Når du flytter kan du bestille strøm fra Glitre Energi til ny bolig – uansett hvor i Norge du flytter.

Du må melde flytting til oss før du flytter, vi kan registrere flyttingen frem i tid. Du må gi oss beskjed om utflytting minst fire virkedager før du flytter for at vi skal kunne avslutte avtalen på riktig dato.

Dette gjelder både deg som har hatt Glitre Energi i gammel bolig, aldri har hatt en strømavtale før, eller deg som ønsker å bytte strømleverandør til Glitre Energi Strøm i din nye bolig. 

Lurer du på noe med flytting?

Når du flytter må du huske å bestille strøm til din nye bolig. Du kan beholde Glitre Energi Strøm uansett hvor du flytter i Norge.

Hvis du skal bestille strøm der du har flyttet inn, bestiller du dette raskt og enkelt via vårt flytteskjema.

Når du skal si opp avtalen i tidligere bolig må du gi oss beskjed om utflytting minst to virkedager før du flytter. Det er ikke mulig å si opp en strømavtale tilbake i tid uten at ny kunde overtar fra samme dato. Benytt kontakt oss skjemaet her.

Nettselskapet ditt kan stenge strømmen i boliger hvor det ikke er en aktiv strømkunde. Dersom du sier opp strømmen er det viktig at huseier er klar over faren ved avstengt strøm, spesielt i vinterhalvåret.

Har du spørsmål, så send oss en henvendelse via vårt kontaktskjema.

Målernummeret står på måleren i boligen. Utflytter vil finne målepunkt ID på en tidligere strømregning. Hvis du er kunde hos oss finner du kopi av regningene dine ved å logge deg på Min side

Du kan også kontakte netteieren din som kan hjelpe deg med denne informasjonen.

Hvis du ikke finner verken målepunkt ID eller målernummer kan vi forsøke å søke etter måleren. Kontakt oss her kontaktskjemaet

For at utflytter og innflytter skal få riktig regning må måleren leses av.

De aller fleste har målere som er fjernavlest av netteier. Da hentes avlesning på flyttedato inn automatisk, og du trenger ikke å gjøre noe.

Hvis du flytter fra eller til et sted hvor måleren ikke er fjernavlest må du lese av måleren så tett på flyttedatoen som mulig, helst samme dag.

Hvis du er i tvil om måleren er automatisk avlest kan du sende oss målernummeret som står på måleren her så kan vi finne det ut for deg.

Du må melde flytting til oss før du flytter, vi kan registrere flyttingen frem i tid. Du må gi oss beskjed om utflytting minimum to virkedager før du flytter for at vi skal kunne avslutte avtalen på riktig dato.

Det er ikke mulig å si opp strømavtale tilbake i tid uten at ny kunde overtar fra samme dato.

Du kan registrere flyttingen raskt og enkelt via vårt flytteskjema