Kontakt Lukk

Hei og velkommen til oss!

31 00 15 50
Åpningstider kundesenter og chat:
Mandag - fredag 08.00 - 15.30

Kontakt oss
Spørsmål og svar

Har du flyttet eller skal du flytte? Husk å melde fra til oss. Ta med deg strømavtalen til din nye bolig. Vi hjelper deg gjerne med det praktiske.

Ta strømavtalen med på flyttelasset

Skal du flytte?

Når du flytter kan du ta med avtalen din videre til ny bolig – uansett hvor i Norge du flytter.

Ring oss på tlf. 31 00 15 50 eller registrer flyttingen raskt og enkelt via vårt kontaktskjema.

Du kan også benytte vårt bestillingsskjema. Husk å krysse av for at bestillingen gjelder overtakelse av anlegg.

Strøm bestiller du enkelt på våre nettsider.

 

Lurer du på noe med flytting?

Ta med deg din strømavtale i Glitre Energi Strøm uansett hvor du flytter i Norge. Du må huske å kontakte nettselskapet ditt for å si opp avtalen din med dem.

Du kan ringe oss på tlf. 31 00 15 50 eller registrere flyttingen raskt og enkelt via vårt kontaktskjema.

Du kan også benytte vårt bestillingsskjema og krysse av for at bestillingen gjelder anleggsovertakelse.

Om du ikke skulle finne hverken målerpunkt ID eller målernummer kan vi søke etter måleren. Legg gjerne inn kommentar i kontaktskjemaet, gjerne med forrige beboers navn.

Vi anbefaler at du leser av måleren og sender den inn til oss når du flytter inn i ny bolig. På den måten sikrer du at forrige beboer betaler for sitt strømforbruk.